Pemerhati

Friday, February 6, 2009

Sinai Explorer 5~ Enjoy

Alabaster Lights

Krew Sinai Explorer 5


Red Sea Cruise

Looking Upon Lost Past

Yellow Blossom

Israeli Border Post At Taba

Pharaonic Remnants

'No' Mask In Dahab?

Seafood Frenzy

Mountain Hug

White Petals

High Above

Truth And Lies

Saladin's Outpost

Burning Sun On Top Of Mount Sinai

Pushing Daisies

Sweet Bougainvillea


9 comments:

Dr Kadir said...

memangla warouq dan sinai tak dapat dipisahkan... tiap2 tahun pergi..

muhammad nazrul syazwan bin kamarul ariffin said...

hehe..nak wat cmne~haih...


sudah2..ni last!! [ye ye je..]

Farid Nazmi said...

Xpe2..tahun depan kita tgk..banyak lg benda x wat kat dahab tu.rasa rugi plak x gi snorkelling dgn korg

As said...

katne sume neh nazmi
as suke sume gambar!
susah besenya as nak suka sume gambar selepas buat analisa :D

gambar atas skali tuh ape eh?

Farid Nazmi said...

Thanks As :).Gambo atas skali tu ialah bits of alabaster cantum jadi bentuk telur.dalamnya ada lampu.so klo waktu malam memg cantik.x beli pon.juz tgk je.hehe

Anonymous said...

malu aku tgk muke aku kt dpan ikan2 tu...

Izat Tarmizi said...

Salam,mana gambaq hang?asyik letak gambaq orng ja,haha

Farid Nazmi said...

Adalah izat..hang x perasan kot.gambaq ramai2 tu aku orang besar kat tgh.hehehe

syuhadah dzarawi said...

dah gambar hang sumer mengadap bLakang~mmg La tak pasan~~! aiseh..